Τετάρτη 13 Απριλίου 2011

Η συνέντευξη του TOM FORD στο OUT!

Ο Tom Ford, ένας από τους πιο προκλητικούς ανθρώπους της μόδας, μιλάει για το ποιός πραγματικά είναι σε δύο μεγάλες συνεντεύξεις. Μπορεί οι περισσότεροι άνθρωποι να γνωρίζουν την καριέρα του αλλά λίγοι είναι εκείνοι που ξέρουν ποιός στ΄ αλήθεια είναι ο Tom.

Οταν το 2004 αποφάσισε να σταματήσει να σχεδιάζει γυναικεία ρούχα, πολλοί υποστήριξαν πως δημιουργήθηκε ένα μεγάλο κένο στο χώρο της γυναικείας μόδας. Ο εμπνευσμένος σχεδιαστής των Gucci και Yves Saint Laurent ήθελε να ασχοληθεί με την σκηνοθεσία. Αλλωστε από νέος είχε το όνειρο να γίνει ηθοποιός και βέβαια λιγοι θα διαφωνούν πως ο Tom είχε όλα τα φυσικά προσόντα για να γίνει ενα sex symbol του κινηματογράφου!

Το 2007 λανσάρει τη δική του σειρά αντρικών ρούχων και το 2009 βγαίνει στις αίθουσες η πρώτη του ταινία του “A single man”, από το ομώνυμο βιβλίο του gay νοβελίστα  Christopher Isherwood: Ενα φίλμ για τη ζωή ενός gay καθηγητή Πανεπιστημίου, στο οποίο πρωταγωνιστούσε ο Colin Firth. Φέτος ο Ford ετοιμάζει τη δεύτερη ταινία του ενώ επανέρχεται και στο χώρο της γυναικείας μόδας με την κολεξιόν για την Ανοιξη 2011.

Στην προσωπική του ζωή ο Ford είναι μαζί με το σύντροφό του Richard Buckley από το 1986! Ο διάσημος σχεδιαστής έχει μιλήσει (και έχει γινει εξώφυλλο) πολλές φορές σε μεγάλα gay περιοδικά. Αυτόν το Φεβρουάριο είναι εξώφυλλο σε δύο περιοδικά: Στο Interview στο οποίο έδωσε μια εφ’όλης της ύλης συνέντευξη και στο Out στο οποίο φωτογραφήθηκε μαζί με τον Richard Buckley. Το ζευγάρι μίλησε για τη μακροχρόνια σχέση τους και για το πως γνωρίστηκαν:

 Από την πλευρά του Tom

 «Το πρώτο βράδυ που βγήκα έξω με τον Richard ένιωσα σαν να τον γνώριζα από πάντα. Εχει τα αγριότερα μάτια : είναι σαν χάσκει, δεν είναι ούτε μπλε, ούτε γκρι, είναι ένα χρώμα που δεν έχω ξαναδει... πλησιάζει το ασημένιο. Ενώ η ματιά του δεν προδίδει τίποτα, συγχρόνως είναι φοβερά μαγευτική. Συναντηθήκαμε πρώτη φορά το 1986 σε ένα fashion show. Ο Richard τότε ήταν 38 χρονών και fashion editor για το Women’s Wear Daily. Hταν πολύ όμορφος και γεμάτος αυτοπεποίθηση με έναν τρόπο που τον έκανε να δείχνει απλησίαστος. Το βλέμμα του ήταν τόσο έντονο που με έκανε και αισθάνθηκα φοβερό τρακ. Οταν τελείωσε το show σχεδόν έφυγα τρέχοντας για να τον αποφύγω (....) Συναντηθήκαμε τυχαία δέκα μέρες αργότερα και τότε αποφάσισα πως αυτόν τον αξιαγάπητο άνθρωπο ήθελα να τον παντρευτώ! Ο Richard με «κυνήγησε» αρκετά αλλά δεν μπορώ να πω ότι ήμουν δύσκολο «θήραμα». Λίγες μέρες μετά κάναμε μαζί τα Χριστουγεννιάτικα ψώνια. Τότε ήταν που πρωτοείπαμε ο ένας στον άλλον «Είμαι ερωτευμένος μαζί σου». Από τότε το λέμε κάθε νύχτα, κάθε φορά που μιλάμε στο τηλέφωνο και το γράφουμε στο τέλος του κάθε μηνύματός μας. Νομίζω πως κάθε φορά που σκέφτεσαι τη λέξη «σ’αγαπώ» πρέπει να τη λες. Αν αισθάνεσαι πως θέλεις να φιλήσεις ή να πιάσεις το χέρι του συντρόφου σου πρέπει να το κάνεις.

Αποφασίσαμε σχεδόν αμέσως να μείνουμε μαζί, εγώ ήμουν 25 και εκείνος 38. Στη ζωή μου είχα κάνει πολλά πράγματα. Εκανα σεξ πρώτη φορά στα 14 (...)
Εγω και ο Richard συναντηθήκαμε τρεις φορές πριν κάνουμε έρωτα. Την περίοδο εκείνη οι καλύτεροί μας φίλοι ήταν στο νοσοκομείο χτυπημένοι από το Aids. Φοβόμασταν τρομερά και αυτό φυσικά επηρέασε τη σεξουαλική μας ζωή. Βλέπαμε τους καλύτερούς μας φίλους να φεύγουν από τη ζωή. Τη δεκαετία του ’80 χάσαμε σχεδόν τους μισούς μας αγαπημένους ανθρώπους. Αυτό συνεχίστηκε στα 90s και κρατάει ακόμα.

Ζούσαμε μαζί για τρία χρόνια όταν διέγνωσαν στον Richard καρκίνο(....) Αυτή η κατάσταση μας έφερε ακόμα πιο κοντά. Μεγαλώνοντας μαζί αλλάξαμε και οι δύο. Εγώ πάντα ήμουν πολύ ήσυχος και συνεσταλμένος κάτι που έρχεται σε αντίθεση με την εικόνα που βγάζω στη δουλειά μου. Ο Richard ήταν πολύ κοινωνικός και ομιλητικός. Εκείνος ήταν πολύ εξωστρεφής, αντίθετα με μένα. Αν όμως μας συναντήσεις σήμερα, θα πιστέψεις το αντίθετο. Ο Richard τώρα είναι αρκετά λιγομίλητος, ιδιαίτερα όταν βρίσκεται με δικούς του ανθρώπους. Αλλά αν βρεθεί σε πάρτυ τότε μεταμορφώνεται. Από την άλλη εγώ μισώ τα πάρτυ και προσπαθώ να μην πηγαίνω. Προτιμώ το δείπνο με φίλους.

Αυτό που με διασκεδάζει είναι όταν τρώμε στο σπίτι μαζί με straight στενούς μας φίλους και συνειδητοποιούν ότι είμαστε με το Richard εδώ και 24 χρόνια: «Ουάου, αυτό είναι τόσο φοβερό, δεν πιστεύαμε πως gay θα ήταν τόσο καιρό μαζί». Και εγώ τους απαντώ «Γιατί το λέτε αυτό;» Μερικές από τις πιο μακροχρόνιες σχέσεις που ξέρω είναι ανάμεσα σε ομοφυλόφιλα ζευγάρια. Νομίζω ότι αυτή η προκατάληψη, πως οι gay σχεσεις βασίζονται στο σεξ και όχι στο συναίσθημα, είναι σοκαριστική.
Προσωπικά πάντα ήθελα να είμαι σε σχέση είτε ήμουν straight είτε gay. O Richard και εγώ είμαστε δεμένοι μεταξύ μας και αυτό το καταλαβαίνεις όταν κοιτάζεις τον ανθρωπο σου και νομίζεις ότι τον γνώριζες από πάντα.


 Από την πλευρά του Richard

O Richard θυμάται λες και ήταν χτες την πρώτη του συνάντηση με τον Tom στο fashion show. Πραγματικά ήταν θέμα τύχης πως λίγες μέρες αργότερα τον συνάντησε ξανά. «Είναι αυτός!» είπε σε ένα φίλο του. «Ποιός;» τον ρώτησε εκείνος, «Αυτός που σου έλεγα!». Ο Richard θυμάται πως φλέρταρε πολύ ανοιχτά τον Tom, ενώ εκείνος δεν έλεγε ούτε έκανε τίποτα. Παρόλα αυτά το πρώτο βήμα το έκανε ο νεαρός Ford…
Μια μέρα χτύπησε το τηλέφωνο και ήταν αυτός:

-    «Εδώ Tom Ford από την Cathy Hardwick. Σε πήρα μήπως θα ήθελες να βγούμε ένα βράδυ για ποτό.»

Επειδή άρχιζα να πιστεύω πως ο Tom δεν ενδιαφερόταν να κάνει κάτι μαζί μου, του απάντησα με κάτι δικαιολογίες του στυλ: «Λοιπόν απόψε και αύριο βράδυ έχω επαγγελματικό δείπνο, την Τετάρτη θα φύγω εκτός πόλής. Τι λές για την επόμενη εβδομάδα;» Εκείνος συμφώνησε αλλά δεν έκλεισε το τηλέφωνο συνέχισε να μου μιλάει. Τότε κατάλαβα πως μάλλον δεν του είμαι αδιάφορος και του είπα: «Αν ακυρωθεί κάποιο δείπνο μπορώ να σε πάρω για να βρεθούμε;» «Φυσικά» μου είπε.

Βέβαια εγώ δεν είχα κανένα ραντεβού, ούτε είχα κανονίσει να φύγω ταξίδι. Στις 4.23 το ίδιο απόγευμα του τηλεφώνησα και του είπα να βρεθούμε για δείπνο (....)

Ειχα κάνει πολλές σχέσεις στη ζωή μου αλλά με τον Tom αποφάσισα να είμαι προσεκτικός, να μην επαναλάβω τα λάθη που είχα κάνει στο παρελθόν με άλλους άντρες. Είχα «καεί» αρκετές φορές και είχα μάθει να μη συνδέομαι συναισθηματικά με κάποιον. Ομως εκείνη την Πρωτοχρονιά (του 86) του έκανα δώρο (μέσα σε ένα κούτι Tiffany’s) το κλειδί του σπιτιού μου (....)

Οταν μου διέγνωσαν καρκίνο στο λάρυγγα το 1989, ο Tom απέκλεισε από τη ζωή μας αρκετούς ανθρώπους, λόγω της συμπεριφοράς τους.  Πολλοί πίστεψαν πως είχα Aids και αρκετοί δεν με επισκέπτονταν γιατί νόμιζαν ότι θα κολήσουν. Ο Tom δεν τους ξαναμίλησε ακόμα και όταν τους έβλεπε στο δρόμο.

Δεν θα μπορούσα να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς τον Tom. Δεν μπορώ να με φανταστώ αν του συμβεί κάτι. Είναι ακόμα ο άντρας που γνώρισα 24 χρόνια πριν, ένας άνθρωπος με καλή καρδιά.

 

Ο Tom Ford στο Interview: Ενας ντροπαλός άντρας που στο σπίτι του κυκλοφορεί γυμνός.

«Πιστεύω πως οι περισσότεροι άνθρωποι δεν με γνωρίζουν πραγματικά. Μπορεί να ξέρουν πράγματα για τη δουλειά μου, να έχουν δει την πλευρά της υλικής ομορφιάς. Ως άνθρωπος είμαι πολύ εσωστρεφής, ντροπαλός και πολύ συναισθηματικός. Η ταινία που δημιούργησα δεν ήταν για το σεξ. Ηταν για την αγάπη. Αυτό το έκανα επίτηδες επειδή πολλοί συνδέουν την ομοφυλοφυλία με το σεξ και όχι με τον έρωτα. Ηταν σημαντικό να «κρατήσω» την ταινία μακριά από το σεξ...»

Ερώτηση: Λες πως ο κόσμος συσχετίζει τους ομοφυλόφιλους με το σεξ, όμως όταν δημιουργείς μια γυναικεία εικόνα δεν υπάρχει η σεξουαλική πλευρά της;

«Αυτό δεν το λογάριασα ποτέ. Οταν δημιουργώ μια γυναικεία εικόνα ή όταν τη ντύνω, ενώ έχω τη φήμη πως παρουσιάζω τις γυναίκες, αλλά και τους άντρες, πολύ σέξι στην πραγματικότητα δεν λέω στον εαυτό μου: Α! Τώρα θα την κάνω να φαίνεται πιό σεξουαλική. Απλά στέκομαι μπροστά της και λέω: Τι να κάνω για να γίνει πιο όμορφη στα μάτια μου; Ας φτιάξω λίγο το φόρεμα εδώ, ας κάνω το ένα ή το άλλο. Το τελικό αποτέλεσμα είναι κάτι που οι άλλοι άνθρωποι θεωρούν σέξι, αλλά για μένα είναι απλά όμορφο. Λατρεύω το ανθρώπινο σώμα και το γυναικείο και το αντρικό. Δουλεύω με έναν τρόπο ώστε να το βελτιώσω και αυτό ο κόσμος το συγχέει με το σεξ. Ομως εγώ ο ίδιος είμαι πολύ άνετος με τη σεξουαλικότητα. Τίποτα δεν με φρίκαρε ποτέ. Νιώθω πολύ άνετα με τα γυμνά σώματα.

Πρόσφατα κάποιος με ρώτησε για το αντρικό γυμνό και του έθεσα το θέμα πως στην κουλτούρα μας χρησιμοποιούμε το γυμνό γυναικείο σώμα για να πουλήσουμε τα πάντα. Είμαστε πολύ άνετοι στο να τις  αντικειμενοποιούμε. Οι γυναίκες βγαίνουν έξω και σχεδόν δεν φοράνε τίποτα. Τα πόδια τους είναι εκτεθειμένα, το στήθος τους είναι εκτεθειμένο, ο λαιμός, τα μπράτσα. Πρέπει να είσαι φυσικά πολύ τέλεια για να θεωρηθείς όμορφη στις μέρες μας. Αλλά το αντρικό γυμνό μας προκαλεί... Κάνει τους άντρες και τις γυναίκες να αισθάνονται άβολα. Σε άλλες φάσεις της ιστορίας το αντρικό γυμνό το έβλεπαν από άλλη οπτική. Στους Ολυμπιακούς Αγώνες οι αθλητές αγωνίζονταν γυμνοί.
("ουάου " δικό μου σε αυτη τη photo!)
Ο δημοσιογράφος που συζητούσαμε μου είπε: «Αυτά θα κάνουν φοβερή τη συνέντευξη», και εγώ του απάντησα πως τώρα που θα πάω σπίτι μου, θα βγάλω τα ρούχα μου όπως πάντα. Θα φάω γύμνος και γενικά θα κάνω το οτιδήποτε γυμνός. Τότε μου είπε «Αυτό θα κάνει ακόμα πιο φοβερή τη συνέντευξη». Και εγώ του απάντησα: «Ωραία τότε ας βγάλουμε τα ρούχα μας!»

Ο δημοσιογράφος ήταν γύρω στα 55, καλοσχηματισμένος και ήταν straight. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης καθόμουν γυμνός μπροστά του με τα πόδια ανοιχτά. Οταν τελείωσε τη συνέντευξη φόρεσα μια ρόμπα και εκείνος έβαλε τα ρούχα του. Τότε τον ρώτησα αν αυτό που κάναμε ήταν καθόλου σεξουαλικό και εκείνος μου απάντησε: «Με τίποτα όχι». Εγώ του είπα πως αυτό έγινε γιατί εγώ δεν το έκανα σεξουαλικό: «Η σεξουαλικότητα είναι στα μάτια, στην έκφραση, στο βλέμμα». Τότε ξαφνικά τον κοίταξα με ένα πολύ διαφορετικό τρόπο και αισθάνθηκε φοβερά αμήχανα...

Ο Tom Ford ανέφερε στην κουβέντα με τον John Currin πως επειδή οι gay δεν βλέπουν σεξουαλικά μια γυναίκα γι’ αυτό και είναι καλύτεροι σχεδιαστές.

Ερώτηση: Οι gay άνθρωποι είναι ελεύθεροι; Είσαι απαλλαγμένος από τον πόθο (για τις γυναίκες); Αυτό δεν είναι ένα αβαντάζ για έναν gay άντρα;

«Εχω πάθος για τις ωραίες γυναίκες. Πρώτα απ’ όλα λατρεύω τις γυναίκες. Αλλά έχω διψα για τις ωραίες γυναίκες, όπως διψάω για ένα έργο τέχνης (αυτό μαλλον θα με έβαζε σε μπελάδες) ή για ένα ωραίο αυτοκίνητο. Υπάρχουν στιγμές που έλκομαι σεξουαλικά από μια γυναίκα. Αλλά αυτό δεν υπερνικά το αρχικό μου ένστικτο. Ο πόθος μου για αυτές είναι ο πόθος που έχω για την ομορφιά. Δεν σκέφτηκα ποτέ «Θεέ μου θέλω να της ανοίξω τα πόδια και να τη γαμήσω».


Διαβάστε το μεγαλύτερο μέρος της συνέντευξης του Tom Ford στο Interview:
http://www.interviewmagazine.com/fashion/tom-ford/

Και διαβάστε όλη τη συνέντευξη που έδωσαν ο Tom και ο Richard στο Out:
http://out.com/detail.asp?page=2&id=28479
 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου