Πέμπτη 21 Απριλίου 2011

Μ. Μπακοδήμου: 'Ακόμη και gay να είναι τα παιδιά μου, εγώ θα τ' αγαπάω!'



 Έχει ταυτιστεί με το ανατρεπτικό, το διαφορετικό, το ανοιχτόμυαλο, 
το έξυπνο χιούμορ. Αυτή τη φορά αποδεικνύει ξεκάθαρα στο People 
ότι ο συντηρητισμός δεν ταιριάζει ούτε στις συνεντεύξεις της!

Kαβάλησες ποτέ το καλάμι;Ποτέ δεν το έχω πάθει, το 

αντίθετο. Στην αρχή, όταν άρχισαν να με αναγνωρίζουν,
τρόμαξα πολύ, αλλά δεν ψωνίστηκα.
Είχα πάθει αγοραφοβία, μου ήταν πολύ δύσκολο να μπω σε ένα χώρο 
που είχε πολύ κόσμο, κι έτσι κλείστηκα περισσότερο στον εαυτό μου. 
Τώρα μπορώ να σου πω ότι είμαι σε πάρα πολύ καλό δρόμο, 
με πιάνει σπάνια πια. Κάποια στιγμή, έτσι κι αλλιώς, τα πράγματα 
που σε δυσκολεύουν αρχίζεις να τα δουλεύεις.

Οι γιοι σου σε ρωτάνε για το σεξ;
Ε, βέβαια! Από πολύ νωρίς ξεκίνησε αυτό, από τα 5 τους χρόνια.

Τους τα εξηγείς ρεαλιστικά ή τους μιλάς για «πελαργούς»;
Όπως είναι στην πραγματικότητα! Το σεξ δεν είναι κάτι που θα 

πρέπει να τα απομακρύνει, ούτε να τα φοβίσει. Τους
εξηγώ ότι είναι μια πολύ φυσιολογική και πολύ ευχάριστη κατάσταση.

Αν κάποιο από τα παιδιά σου σού έλεγε ότι είναι gay, 

πώς θα αντιδρούσες;
Επειδή ξέρω ότι οι gay, ειδικά στην  εφηβεία τους, είναι παιδιά που 

βασανίζονται πάρα πολύ, γιατί δεν έχουν
ξεκαθαρίσει την επιλογή τους, το μόνο που με νοιάζει είναι να 
μη δυσκολευτεί το παιδί μου να αποδεχτεί αυτό που είναι. 
Τα παιδιά μου θα τα αγαπάω έτσι κι αλλιώς, ό,τι και να ’ναι,
θα είμαι εκεί, δίπλα τους, και θα συμπαρίσταμαι σε όλες τις
επιλογές τους. Με νοιάζει μόνο να είναι πολύ ευτυχισμένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου