Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

Αντώνης Ρέμος: «Με το ζόρι gay δε γίνεται κανείς»

Axx0x0xxax0a0x0a0x0xa000aa0x0ax0xa0xa0xa0xa00xa0xa0xa0xa00ax0xa0xa0xa0xa0xa00xa0x0xa0x0x00xaaxax00xaxa!

Ακόμη "κλαίω" διαβάζοντας τη συνέντευξη του Α.Ρέμου.Τι είπε πάλι το άτομο! Σας παραθέτω τη συνέντευξη του:  
«Με το ζόρι gay δε γίνεται κανείς» ,μα δεν σου είπε κανείς οτι ζορίστηκες για να γίνεις,έτσι γεννήθηκες,όπως όλοι μας!!!
«Τη σεξουαλικότητα μου,δεν την διαφήμισα ποτέ»,Και η χρόνια "σχέση" με τη Ζέτα,(ΚΑΙ ΤΑ "Παντρεύονται!,Δεν παντρεύονται!,Χωρίζουν!,Δεν χωρίζουν!,Βρήκε άλλη(ον) ο Ρέμος",ΤΙ ΗΤΑΝ? Η  ΠΟΛΥΤΑΡΑΧΗ ΕΡΩΤΙΚΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΓΑΜΙΑ???ΕΛΕΟΟΟΣ!)
 «Μαζεύω μέσα μου τόσα πολλά, ελπίζω να μην εκραγεί η βόμβα τόσο πολύ»,ασχολίαστο!Λέει τον πόνο της για την ομάδα!


“Έχω δεχτεί χιλιάδες απειλές για τη ζωή μου. Δεν έχω απαντήσει. Κάποιοι το έχουν εκλάβει ως αδυναμία. Είναι δύναμη να σε χτυπάνε και να μην απαντάς” και συνέχισε: “Ότιδήποτε έκανα εκτός τραγουδιού με έκανε να πονέσω. Το μόνο που κάνω καλά είναι να τραγουδάω”. Εμένα προσωπικά,ούτε τα  "ας γράψουμε ένα πονεμένο τραγούδι εγκατάλλειψης,για να νομίσουν οτι είναι για τη Ζέτα και να γίνει θεμα στα κανάλια που δεν έχουν κάτι άλλο να δείξουν και να πουλήσει" τραγούδια του δεν μου αρέσουν!
Και τέλος, «Μέσα σε ένα ενάμιση χρόνο άσπρισαν τα μαλλιά μου. Έχω πληρώσει μεγάλο ψυχολογικό αντίτιμο για την υπομονή που κάνω» ,η συμβουλή του Blog για αυτο σου το δράμα ειναι η ΒΑΦΗ!

2 σχόλια: